kolmapäev, 5. august 2009

Vahepeal on jälle mitu aega mööda läinud ja minul vääääga palju tööd olnud.
Nimelt tiris ühel päeval mind metsa mustikale ämm, noh ma vilets mustikate korjaja, aga kilo sain ikka ära korjatud. Aga selle eest leidsin ma murakaid ja sain oma isu täis söödud. Nii nämma!
Üks päev korjasin mustsõstraid, hirmus, et vihm nad koledaks teeb!
Veel olen Isetegijatega kokku saanud ja vilditud susside tegemist õppinud. kUigi jah ega ma seekord suur sussi tegija ei olnud. Hoopis grillisin ja seda mitte vorsti või sašlõkki vaid hoopis saia, leiba, kalapulki ja puuvilju kohupiimaga! Ja krõbedate saiade peale panime maasikamoosi ja peale jõime piima!
Üks päev laiendasin oma suurte kividega kiviktaimlat. Nihutasin kive mis raskemad kui mina ümber, ise mõtlesin, et näe Räpina koolist ikka mingi kasu ka olnud, vähemalt õpetati seal kuidas kive liigutada. :D
Täna sai toad korda tehtud, pesud ära pestud, nõud ära pestud ja aias peenrad üle käidud. Õhtul hilja niitsin veel muru, nüüd on jälle pool aeda niidetud, ehk lapseke aitab homme ja niidab teise poole ära!
Veel on mul käsil projekt" Uus peenar"! Aga vot kaevamine läheb väga vaevaliselt, sest keegi nagu oleks mu peenra koha peale kive matnud, sest iga labida löögi järel ilmub maast jälle kivi välja! Millalgil panen pildi ka oma uuest peenrast pildi, siis näete ka kivi hunnikut. :D
Õitsejaid on aias palju praegu, aga kõikse võimsamad on ikka need tokkroosid!

Tradeskantsia täies õite ilus!
See sibulate hunnik on ka nagu väike õitemeri!
Siin aga punnitab üks õiepungake......
No ja ongi päev õhtusse saanud.............õhtu on nii vaikne, et rohutirtsu sirin tundus lausa karjumisena, aga kui metstuvi oma kur-kurri lahti lasi, siis pidin ematusest hüppama kohe. Ja huvitav kured, sellised väiksemad ja musta nokaga, piiravad me maja, neil nii võimas hääl! Kui ilus se e kõik on, vaikne...........linnud, .................tirtsud...................jaaa ................maal on ikka mõnus elada!:D
Ah jaaa unustasin juba siin unistades, et laupäeval sõidan Hiiumaale, siis saan veits ka puhata ja Hiiumaa loodust nautida!

3 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Äkki viitsiksid nonde tokkrooside seemneid koguda? Mulle? Annan miskit vastu ka.

Köögikata ütles ...

Head puhkamist! ma käisin Saaremaal, aga sugugi mitte puhkamas. tore oli ikkagi. :o)

MUHEDIK ütles ...

Jaaa..... maal on mõnus elada:D
Aga kas see uhke kiviehitis on ka Sinu oma. Ma pole kunagi kade, aga vat see äratab küll mingeid sedalaadi tundeid:)