neljapäev, 20. august 2009

Kiire-kiire

Täna üle pika aja üks ilusa ilma päev! Ja aru mina ei saa, kuidas teie suudate oma aiad korras hoida!!??? Ma nagu hull lasen ikka ühest aia otsast teise, rohin ja niidan, istutan ja kaevan, aga siis on jälle elamine segamine ja vastupidi! Tegelikult oooo õudust kui pikaks on jälle rohi kasvanud ja niitmiseks on vaja topelt energiat! Sain täna ikka osa taimi maha istutatud, aga rohkemgi veel jäi istutamata. See aasta on nii, et kõik mu aias kasvab mühinal, taimed on suured ja vajavad rohkem ruumi, marjapõõsad olid marjadest lookas ja õunapuud on niiii õunu täis. Aga tänu sellele niiskusele on mul ka tigusid nii mis hullu, ning õunad mädanevad. :( Lisaks avastasin, et üks peenar, mille ma saepuruga multšisin on mingeid seeni täis, tunuvad nii korralike seentena, et äkki on lausa söögikõlbulikud????? Homme teen pilti ka ja näitan, äkki keegi teab millega tegu!
Tänu vihmastele ilmadele olen tegelenud käsitööga ja valanud seepi ja küünlaid. Selline maal läks aga ühele heale tuttavale sünnipäevakingituseks!

Veel tegin hulgim süüteroose, osa läksid Soome laadale ja osa lähevad Rakverre Põhjakeskusesse käsitööpoodi müüki! Nii, et kui peaksite Rakverre sattuma, siis astuge aga käsitööpoodi ka sisse! :D

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Ilusad sirelid! Mitu päeva Sa neid õiekesi küll maalisid? Ma ikka mõtlen selliste piltide puhul, et kuidas te viitsite? Minul nii palju kannatust pole ja pole ka ruumi, kuhu poolik töö uut kannatust ootama jätta. Nii et piirdun lihtsamatega, mis mõnetunnise tööga valmis saavad.

MUHEDIK ütles ...

Ilus kingitus! Ja Su süüteroosid töötasid meil väga tõhusalt kui vihmaga kaminat kütsin.
Mina küll enne käsitöölainele ei saa kui kuskil oktoobris, mul on siuke vedru sees, mis ei luba enne midagi teha:)
Meie siin istutasime kõige suurema paduka ajal, märjad kui kaltsud. Nüüd on teist päeva päike ja täna käib niitmine. Traktor undab varavalgest peale. Vast saab homseks ära. Ma ei tea, võobolla segame kellegi grillimist ka, aga see töö on küll praegu hädavajalik.
Mulle tundus ka, et aed on nii umbrohus, et varsti ei paista enam välja, aga imekombel sai see ka enam-vähem puhtaks.

Kiku ütles ...

Köögikata, selle pildiga on üks väike petekas, aga seda ma siin ei kirjuta, võib-olla taipad ka ise!
Muhedik! Väga hea kui roosid asja ette läksid! Ja meil on nii, et kui aias niidetud saame siis olen õnnelik, rohimise peale ei jõua veel mõeldagi!