teisipäev, 11. august 2009

Kuidas ma Hiiumaal käisin!

Olen oma lapsepõlves ikka mitu suve Hiiumaal veetnud ja nüüd oli üle mitmete aastate nii lahe jälle sinna minna!
No ega see nii kerge ka muidugi ei olnud, et lähed Hiiumaale ja kõik! Rahvas ikka suvel matkab nii mis hirmus, sest juba paar nädalat enne oli praami piletid kõikse magusamaks ajaks müüdud.
Seega tuli meil tagasi tulla üldse läbi Saaremaa, aga oligi lõbusam!:D
Juba paar päeva enne panin paika selle, et tahan Ellamaa arboreetumist läbi astuda!

SUPER! koht, nii palju ilusat jälle näha ja kadestada!
Ja ega ma siis tühjade kätega ka sealt ära tulnud! :D
Hiiumaa on ikka sama väike ja nunnu, nagu kunagigi!
Sai ronitud ühte tuletorni


ja ööbitud Sõru sadama lähedal,

kõik oli mõnus! Saun, grillimine ja õhtune udu.
Tagasi siis Hiiumaalt Saaremaale ja Muhust mandrile! Enne aga leidsime tee pealt sellised tuulikud.
Ja söömas käisime Muhu restoranis, kus seinu kaunistasid sellised uhked tikandid, vahtisin seal suu ammuli! Nii ilusad!
Puhkus on nagu maasikas, niii magus! :D


Eile istusin, aga terve õhtu arvutis ja blogid said uue tuuningu! Tuunisin poole ööni, nii, et käsi valutab praegugi! Loodetavasti meeldib ja kui on ettepanekuid siis, aga palun!

7 kommentaari:

Aime ütles ...

need tekid peaks olema mu töökaaslase ema näputöö, kes elab Liival

Kiku ütles ...

Assa poiss, vot olid ilusad küll!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ilus reis Sul! Ma polegi Hiiumaal kunagi käinud.

MUHEDIK ütles ...

Väga ilus reis. Ja see saarlaste käsitöö on alati vapustav, silmi ei saa pealt. Oleks endal ka nii palju oskusi ja kannatust neid asju meisterdada.
Ja blogi on Sul äge! Oled supertüdruk!

Hiline ütles ...

Kas tuunisid ka Ideraatori õpetuste järgi? Iccc, ma ka proovisin oma paralleelblogis "Kes aias" ja milline kokkusattumus!- sama taust, ainult lindudeks siis nurgas kükitav händkakk ja üle lehe lendavad liblikad. Aga kuskohast Sa need äärejooned said?

Aga Hiiumaa meeldib ka mulle, eriti sealne rahvas, ma kunagi kirjutasin kursusetöö hiiu tikanditest, läksin nädalaks, aga enne paari kuud ei saanud sealt tulema :)

Kiku ütles ...

Hiline vaata seal üleval vasakul nurgas on väike bänner, sinna klõpsates, leiadki taustad blogidele!

Hiline ütles ...

Aitäh! Mul see link küll olemas, aga seal juba valmis taustad (väga ilusad), ma õpin DemiArt´is tausta ise tegema ja otsingi detaile, et ei peaks ise suurt vaeva nägema :)))