laupäev, 25. juuli 2009

Muruniiduk vol.2



Te ei kujuta ette nalja!!!!! Minul muruniiduk katki :D :D :D
Teglikult oli üks väike alõdša kukkunud karburaatori trossi vahel ja sellepärast ei töötanudki masin! Aga täna sajab selle eest vihma ja kõik tööd jälle seisavad. :(
Täna sai Rakveres käidud ja ma ei ostnudki mitte kui ühtegi potsikut taimedega. Jaa ise ka imestasin, aga selle eest sai 2 kotti kooremultši ostetud. Ja nagu mul mees ütleb selle peale, et mulle ei tohi ju raha anda, sest ma matan kõik taha aeda maha!!!!! :D

3 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Nii see asi käib jahh

Köögikata ütles ...

No see alõtsaasi on küll hea uudis. Ma ükskord ka ehmatasin, et nüüd niiduk tuksis - podises küll, aga kuidagi jõuetult ja ei liigutanud lõiketera sugugi. Õnneks hakkasin lähemalt vaatama, ehkki sel alal loll kui saabas, ja selgus, et männi oks oli lahti tirinud ühe väikese vedrukese - gaasivedru pidi olema - ja ma suutsin selle õige augukese üles leida, kuhu see vedru kinnituma pidi ja sain ilusasti edasi niita. :o)

MUHEDIK ütles ...

No näed kui hea, remondiraha eest võid ju küll endale paar potsikut lubada:) ja vaba päeva said pealekauba:)
See nuttev murtudsüda on küll võrratu!