neljapäev, 2. juuli 2009

Kuidas ma Mõdrikul käisin!

Villemsonide kollektsioonaeda külastan ma iga aasta, see on saanud mulle nagu traditsiooniks! Ja iga aasta on seal ikka ilusam ja iga aasta jätan ma sinna raha, sest leian ikka sealt midagit huvitavat koju toomiseks. Ja mulle meeldib see, et seal on taimed teinud läbi katse-eksituse meetodid ja talvitunud seal ja ma tean, et nad lähevad kasvama ka minu aias, ning ei hukku esimese talvega!



Ja seda kollektsioonaeda austan ma ka juba sellepärast, et sellise suure töö on ära teinud üks memm ja taat, kes võiksid mulle vabalt vanaisa ja vanaema olla! Aga taimede armastus on neil suur ja vot seda oskavad nad edasi süstida ka noorematele.
Infot nende ja aia kohta leiab neilt linkidelt.

http://www.aiandus.ee/e_vaata.php?id=228
http://www.kodu-aed.ee/est/aed/?newsID=6610

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Me oleme mitmeid kordi üksteisel külas käinud. Oleme tuttavad ajast, mil neil oli aed teises kohas, mille nad pidid likvideerima ja praegusesse asukohta uue rajama. Viimasel paaril aastal oleme vähem liikunud. Kuidas neil praegu on? See aed on ju pikka aega müügis.
Taimed on neil ausad, kõik kohapeal kasvatatud ja mitmeid talvi siin üle elanud.

deia ütles ...

Müts maha tõeti nende inimeste ees. Kahekesi nii suurt kollektsiooni ohjes hoida ja veel ka pidevaid uudistajaid võõrustada. Olen seal ka mitmeid kordi käinud - ja alati imetlenud nende piinlikult korras aeda.

Kiku ütles ...

Jaa aed on ikka veel müügis ja huvilisi pole vist olnud, nagu ma jutust aru sain! Ise rabavad ikka tööd teha ja aed on endiselt kaunis!
Oleks raha ostaks kohe ise aia ära ja tegeleks edasi, aga jah!