laupäev, 19. september 2009

Nagu otu!

No on ikka jama eile oli juba tervis parem, täna kappasin aga aeda tööd tegema! Aga no ei oska kohe mitte kui kuskilt alustada, kõik on nagu õudus-unenägu: peenrad umbrohus, muru niitmata, õunad korjamata, mädanevad juba puude all! :( Kõik sibulad on veel maha tippimata, pole isegi aimu kuhu ma nad tippin! No tõesti nagu mingi otu käi mööda aeda ringi ja teha ei oska miskit!

Natuke aega suutsin maad kaevata ja ühe lillekese maha istutada ja oligi kõik, tervis ütles uuesti üles! No ma ei tea olen vist mingi kohutava kõhugripi endale kuskilt korjanud! Mitte kui miski mul sees ei seisa!
Vähemasti pean lootma, et järgmiseks laupäevaks ja pühapäevaks ennast ellu suudan äratada, sest tahaks ikka Paunvere laadale minna ja pühapäeval on talgud minu pool!
TULGE KA!

4 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No jõudu Sulle Sinu aiasegases elus! Täitsa tean, mida tunned. Ma alustaks vist õunte korjamisest, need muidu hakkavad mäda levitama. Meil sel aastal õunu nii vähe, kohe hulka muretum

MUHEDIK ütles ...

Jõudu jah!

Võta rahulikult ja tee endale mingi tööde järjekord, jõuad rohkem. Kui rabeled siia-sinna, on kõik tegemata ja masendus süveneb. Sa tead muidugi ise, mis ja kuidas. Aga mina alustaksin ka õuntest, siis niidaks. Kui muru niidetud, tundub alati, et kogu aed on korras. Siis umbrohi ja sibulad, sest neid on ju veel aega maha panna.

Ja ära ütle endale halvasti! Eks me kõik ole sügisel veidi ajahädas:)

Kõhugripist saad lahti kui jood smectat- seda on apteegis ja teed endale granaatõuna koorest küllalt kanget teed. On kibe ja pargib, aga korrapealt oled ka terve. Tammekooretee ka aitab

Kiku ütles ...

Jaaa smectat ma jõin ja mingit rohtu võtsin ka, no täna ei jookse enam vetsu vahet, aga süüa ei julge ikka miskit! Aitäh Muhedik heade teede vihjete eest, kummelitee on juba nii ära tüütanud!

Kadakas ütles ...

Eile hommikul venitasin hommikukohviga poolde lõunasse - no nii masendavalt umbrohus oli kõik, et ei suutnud otsustada, kustotsast alustada... No lõpuks ikka läksin - täna õhtuks on päris asjalik jupp umbrohust puhtaks, uusi istutusi tehtud ja sibulaid, et tuju palju parem. Ja no mõttes ikka pidasin silmas, et selle aasta viimane rohimine sellel lapil, siis tundus nagu kuidagi tähtsam või suurem see tehtud töö :) Ainus, mille peale ma väga mõelda ei taha, on teadmine, et samasuuri juppe tuleks enne talve 8-9 üle käia... enne vist tuleb lumi maha... Peaks ikka järgmisel aastal mõne abilise otsima, peenrapinna vähendamisest ei tule kuidagi välja - kevadel lubasin, et ei tibakesti juurde, aga välja kukkus...