teisipäev, 29. september 2009

Kuidas ma Paunveres käisin!

Asusin teele kella 10.00, varem lihtsalt ei viitsinud ja ega lapsed ka poleks nõus olnud nii vara tõusma! Võtsin kaasa oma väiksema tibu ja ämma! :D Seltsis ikka segasem! :D
Juba eelmisel õhtul panin käru pliksile valmis, sest mina ei jaksa küll 4 aastast tüdrukut tassida süles. Ja ega seal poleks lapsel võimalik käekõrval küll võimalik olnud kõndida. Samas ega seal ka vankriga polnud mugav liikuda. No tegelikult polnud seal endalgi normaalne liikuda, sest SEE RAHVAMASS, mis seal kohal oli, oli ikka hullumeelne!
Aga mulle meeldivad laadad ja selle rahavamassi peab lihtsalt väljakannatama!
Nagu ikka oli laadal kõike aiasaadustest vorsti ja singini, jalanõudest riieteni, käsitööst ma ei tea milleni. Loomulikult ei saanud ma mööda minna taimede alast ja mõni sai endale koju ka veetud, aga nii nagu alati kipub olema nimi ununeb juba paari tunni möödudes. Üks taim on kollaste kellukatega ja teine oli peekerlill.
Aaaa ja nüüd on mul ka siis see maasik-vaarikas olemas! Ostsin ühe taime, mis maksis 50 eeku, algul tundus ühe taime eest veidi liig olema, aga täna Tallinnas Horteses nägin ka neid taimi ja seal oli ikka hulka krõbedam hind.
Seal samas taimede alal vooliti ka puidust lahedaid kujusid, oi kuidas mulle meeldivad need! Ja no see lastemänguväljak, vot see oli alles tase!

Hiljem käisin veel Tartu külje all taimevahetust tegemas ja nüüd on mul veel paar sordi päevalilliat juures ja suur hunnik püvililli.
Tagasi teel mõtlesime sööma minna Jõgeva ristmiku juures mingisse puumajakeses asuvasse söögikohta, mis paistis suht suur ja uhke olema. Kohe vaatasin, et seal nii palju autosid, aga ikka läksime sinna. Mõtlesin, et olen kaval ja võtan supi, et ehk, siis ei pea ootama, aga eiiiiii! Supp on otsas!
OK! Palun siis kahed friikartulid, viineritega!
Pakkuge kui kaua me neid toitusid ootasime??????
1 tund!!!!!! Ma olin juba nii tige, et küsisin teenindaja käest, et kui neid toitusid tegema pole hakatud, et ehk saame raha tagasi ja me läheme minema! Aga ei, jooksujalu toodi, siis söögid lauale. Peale kauba oli neil WC nagu poriauk, paberit polnud ja prill-laud pidi pealt ära kukkuma, koos lapsega! Toidud aeti kõik segamini ja lauad olid koristamata. Nagu mingi õudusunenägu! elu sees ei taha sinna enam sööma minna! Ja ärge teie ka minge!

Kommentaare ei ole: