teisipäev, 16. juuni 2009

Kuidas ma Tätte kontserdil käisin!

Mõni hetk on elus ilusam kui teine
mõni hetk on kohe väga väga ilus
vastu päikest vaatasid sa silmad pilus
ja see oli ilus

Hiljem samamoodi vaatasid sa mind
ja su silmad olid kahtlustusest pilus
et kas räägin vaid või armastan ma sind
ja see oli ilus

mõni hetk on elus valusam kui teine
mõni hetk on kohe väga väga valus
keegi oli mul, kes minult andeks palus
tal oli põhjust, see oli valus

kaua seisime ja tummalt seisin mina
tuhat korda ise patusem kui sina
aga sina olid see, kes andeks palus
ma ei , see oli valus

mõni hetk on, mis on hoopis isemoodi
teise tuppa mulle üles tegid voodi
ise läksid ja sind nägin uksepilus
see mis nägin oli väga väga ilus

mõni hetk on elus ilusam kui teine
mõni hetk on kohe väga väga ilus
mina magasin ja tundsin pead mul silus
sinu käsi, see oli ilus



Jaaaa Kui meie Käsmu jõudsime oli taevas hall ja meri oli sama hall. Ja kaugel kivil istusid kaks kajakat. Õhus oli mõnus suitsukala lõhn Ja inimesed istusid oma vihmakeepides murul ja kõiki valdas ootusärevus. Me ootasime, millal Jaan Tätte meile ilusaid laule laulab ja naljakaid jutte pajatab! Ja ta laulis ja ta rääkis jutte ja need olid nii mõnusad, et helisevad su hinges veel pikalt edasi. Ja suitsu lest ei jäänud ostmata, ma tulin koju ja sõin selle diivani nurgas üksi ära ja mõnus muie on siiani mu näos.
Ma imestan kuidas üks kontsert võib teha elu nii mõnusaks, kui vaid oleks soojem olnud õues! Aga vihmakraanid olid kontserdi ajal suletud ja see oli põhiline! Ja kahju muidugi, et minu kõikse kallim jäi jälle ühest heast kontserdist ilma!

Aitäh Ewwu ja Siim, et viitsisite mind kaasa võtta ja välja kannatasite!


3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Ohhhhhhhhh, ma olen kade! Ma juba varakevadel piletilevi reklaamist seda kontserdit vaatasin ja unistasin sinna minekust, aga kuidagi ei leidnud seda raha (ja pealehakkamist) ja nüüd on kogu see elu juba nii kiire ka olnud, et poleks vist niikuinii minekust midagi välja tulnud. Aga suur aitähh Sulle, et neid muljeid jagasid.

Kiku ütles ...

Aga Tätte teeb veel ühe tuuri augusti kuus, äkki saad siis plaani võtta, sest see tasub igati ära, hing heliseb pärast kohe väga pikalt!

Köögikata ütles ...

Kuulsin jah reklaame ja üritan.:o)