teisipäev, 9. juuni 2009

Täna on mul terve päev peaaegu arvuti taga veedetud! nimelt täiendasin oma kodulehete ja valmistasin nupukesi/bännereid. No reklaami peab ju ka kuidagi tegema eks!

Image and video hosting by TinyPic

Ise olen hirmus uhke oma kätetöö üle! Minge siis piiluge, mida ma müüki olen pannud!

4 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No Sa oled tubli! Kahju, et nii kaugel elad, muidu läheks koos laadale kauplema

MUHEDIK ütles ...

Väga ilusaid asju teed ja Sa peadki nende üle uhke olema.

Aga te leppige Turkestanikaga kokku, et laadal kohtute, need on ju ikka ühes kohas ja saategi koos kaubelda:)

Köögikata ütles ...

Minu lemmikuid seepe enam ei paistnudki - neid käsnaga. :o((((

Kiku ütles ...

Köögikata EXTRA SINULE ikka teen! ;D
Tegelikult on ikka, aga hetkel on mul seebimass otsas!