reede, 5. juuni 2009

Viimased tulbid

Muudkui sajab ja sajab! Aga mul on selle üle siiralt hea meel, lõpuks ometi saavad taimed kastetud, mul oli juba kõrini nende voolikute vedamisest ja kastmisest.
Aias hakkab nn. kevad läbi saama ja suvi tuleb asemele. Tulbid ja nartsissid lõpetavad õitsemist ja suvelilled hakkavad asemele tulema.
See aasta oli väga palju ilusaid nartsisse ja tulpe mul õitsemas ja ma ise nii õnnelik nende üle, et käisin vist iga päev pildistamas neid! :D


Viimased õitsejad veel tulpidest................Papagoi tulbidNeed roosad tulbid on juba pea meeter pikad, aga super tugevad ja ilusad!

Nüüd aga pean vist õue lippama, sest taimed on vihmapiiskadest lääbakil maas, vaatan, mida teha annab!

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Tulbid on ilusad. Ma usun, et taimed saavad ise püstitõusmisega hakkama. Mõnikord on küll vaja raskeid pojengiõisi veest tühjaks raputada, et nad mädanema ei läheks. Aga meil sajab ikka veel

Köögikata ütles ...

Ilusad jah. Mul on ka neid roosasid, mis kohutavalt kõrgeks ja võimsaks kasvavad. Sordinime mina muidugi ei tea. Aga uhked on nad küll.

Kiku ütles ...

Lõpuks on jah vihm üle, aga mõned taimed on ikka vihmast päris lääbakil!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Noooh, kuidas siis meeldisid? Sordinimi täpselt on Black parrot aga küllap Sa aimasid juba isegi.

Kiku ütles ...

Et kuidas meeldisid???? Küsid veel....... VIST KÕIGE ILUSAMAD TULBID MU AIAS!!!!