esmaspäev, 29. juuni 2009

Kuidas ma Muhediku juures käisin!



Vot olin juba seda sõitu pikalt ootanud ja kui suutsin veel lapsed ja mehe kaubelda Tartusse oma päeva veetma saada, olin super-rahul! Aga nii see ikka ka kõik ei läinud!
Olin kodus juba programmi valmis teinud lastele, et nad külastaksid AHAA- keskust ja 4D kino ja Lennundusmuuseumi ja Mänguasjademuuseumi ja no mida iganes. Ise aga saaksin rahulikult võtta osa "aiahullude" kokkusaamisest! Asjalood läksid aga nats viltu, kuna me ei leidnud kohe õigeid tee otsi ja bussipeatusi üles, siis mees muutus pahuraks ja ma ütlesin, et hea küll ma loobun siis enda üritusest! :(
Olin pettunud, aga vait kui sukk!
Siis aga helistas mulle Muhedik ja pakkus välja, et mulle tullakse järgi!!!! OI MA OLIN SILLAS!
Päev oli unustamatu! Muhediku enda aed on SUPER! Ja programm oli ka TASEMEL!
Meeldis väga S.Savisaare juures ja Kähri juures.
Ja meie blogitajate kamp on ka mõnus!
Ja AITÄH taimede eest! Väga, väga õnnelik uute pojukeste eest!

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Aitäh! Jah, kahju ainult, et siin Sa nüüd küll ei näinud ju peaaegu mitte midagi, aga ma usun, et kui väga tahta, siis need võimalused avanevad alati tulevikus.

Kiku ütles ...

Kindlasti tulen kunagi veel ja olen sellegi üle hämmelduses, mida ma seal kiire tiiruga nägin!