teisipäev, 9. juuni 2009

Uus tulnukas minu kukeharjade kollektsiooni! Ja nüüd on täitsa õiget pidi ka, enne oli külili! ;D

Eile õhtul sain oma suure kiviktaimla korrastamisega ühele poole! Mõtlesin, et kõik tulen nüüd tuppa ja vaatan Reporterit, siis nägin aga ilmateadet ja seal lubas ainult vihma ja vihma, mitmeks päevaks. No ja siis võtsin jälle oma kargud alla ja kappasin õue tagasi. NIITMA! Lõpuks oli kell 23.00 kui mina lõpetasin! Väljas oli nii vaikne, polnud tuuleraasu ja linnudgi said minu müristamisest krambid. Mul oli täitsa häbi, naabrid äkki tahavad magama minna, mina nagu maniakk niidan muru! Aga tehtud sain!


No tegelikult oleks vaja veel natuke aia ääri trimmerdada, aga vot enam ei jaksanud ja hämaraks hakkas ka juba minema! :D

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Igavesti põnev kukehari kui ta säärases asendis kasvab:)

MUHEDIK ütles ...

Jaaa, küll on ikka korras aed ilus! Eksju:)