pühapäev, 30. detsember 2018

2018 aasta

Kogu aeg on hirmus kiire, kui mingi hetk ei jõudnud enam ise kirjutada, siis nüüd on tekkinud olukord, kus ma ei jõua enam ka teiste blogisid lugeda. Ise olen valinud endale sellise elu, et käin 2 kohas tööl, Koolis kunsti ja käsitöö õpetaja ja õhtuti noortekas, lisaks eri tellimused ja oma kodu loomad-linnud-lapsed.
See aasta ei ole olnud minu jaoks kergemate killast, aga milline oleks. Elu suudab mulle koguaeg kive ette veeretada. ja nagu öeldakse, mis ei tapa teeb tugevaks. Ma ei tea, kas ma tahan koguaeg tugev olla, vahest tahaksin nutta, aga mu pisarad on otsas, lihtsalt jaks saab ka otsa. Ma tean küll, et vahest läheb allamäge ja vahest jälle üles mäge. Ja ma ei kurdagi siin kui raske mul on, vaid see on koht, kus ma saan endast kõik välja kirjutada, sest mul ei ole sõpru-tuttavaid, usaldusisikut jne. kellele kurta. Kohe öeldakse: ise oled sa sellise elu valinud, jah olengi ja ma raban, nii, et veri väljas, et ellu jääda. Ütlen ausalt kerge ei ole, aga ma saan hakkama!

See suvi oli võrratu, soe, päikeseline ja ma nautisin  ja laadisin oma patareisid. Kuigi tahaks, et mu kõrval oleks ka keegi, kes naudiks neid samu asju. Nii palju kui saan "piinan" oma lapsi ja tassin neid igale poole kaasa.

Minu klass lõpetas kooli! Ma tunnen nendest väga puudust, sest ma sain nendega koos väga palju huvitavat teha. Käia erinevates kohtades ja võtta osa erinevatest üritustest. Teeme ära päevad olid meil lahedad ja üldse  nagu tükk oleks kohe puudu.




















Ise lõpetasin kooli. Läbi suurte raskuste, sest töötada, kodune elu  ja käia veel koolis............. oi ma mõtlesin vist sadu kordi, et ma jätan kooli pooleli, et ma enam ei jaksa, aga mingi ime läbi sai siiski lõpetatud ja siin kohal ka suured tänud 4-le kooli kaaslasele, kellel oli sama raske. Ära tegime!


 Loomulikult oli Avatud Talude Päev ja ka kohvikute päev. Mulle meeldib toimetada oma aias ja pakkuda inimestele midagi teistmoodi.  Kirjutasin väikese projekti ja mind toetati ka rahaliselt Aseri Tuule poolt, et läbi viia töötoad. Seekord siis pakutrükk ja kepp-hobuse meisterdamine. Taivi ja Kersti müüsid ka taimi, aga no kuumad ilmad tegid oma töö ja taimi läks müügiks ikka väga vähe. Muidu oli rahvast ootamatult palju pea 400 inimest käis minu aiast läbi.




Enne avatud talude päeva saabus meie juurde väike pätt ja maragratt, poni Dolf.
Loomulikult oli Aalujate kokkutulek, siis üritasin klassikokkutulekut teha ja mõned ägedad kontserdid ja mõni lühem reis veel. Kohvikute päeval kutsusin aeda mängima harfi mängija, aga ilm oli siis ikka väga kehva ja kallas terve päev. Peitusime telkidesse ja trotsisme ilma ning kuulasime head muusikat. Aitäh nendele inimestele, kes ikkagi tulid uudistama ja kohvikust midagi maitsvat leidsid.

Tütrega käisime Poola lillereisil, mulle väga, väga meeldis. Sellest teen pikema postituse.

Sügis aga ei olnud enam just kõige parem. Minu kanalat külastus üks tõhk ja tegi korraliku hävitustöö ja meie armas jänku sööb pilvepiiril porgandeid, paar päeva tagasi panime magama ühe oma kallist kassist. Ja see kõik on minu jaoks nii raske, sest ma olen täielik "loomainimene" Tegelikult ma olengi nii rivist väljas, aga peab edasi toimetama, midagi pole teha.
See aasta korraldan meie talus ka päkapikumaad ja kõik, kõik ongi mini ja seda peab lihtsalt oma silmaga nägema.



Loodame, et uus aasta tuleb parem! Ja kui mitte siin talus, siis äkki kuskil mujal! 

8 kommentaari:

iirisesõber ütles ...

Tubli oled!Jaksu ja jõudu uueaks algavaks aastaks!

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Sa oled olnud uskumatult tubli. Soovin südamest, et uus aasta tuleks kergem aga sama huvitav ja loominguline ing palju rõõmu pakkuv. Ilusat uut !

Kiku ütles ...

Aitäh! Ootan ja loodan minagi.

Kiku ütles ...

Aitäh!

Milda ütles ...

Inimloomusesse on sisse
kirjutatud kurtmine, et mis jäi kõik tegemata. See nn pooltäis või pooltühi klaasi värk. Sul on ta kahtlemata olnud pigem pooltäis kuigi Sa ise seda millegipärast ei usu. Loe nüüd uuesti läbi oma postitus ja vaata ja ole uhke selle üle, mille kõigega oled hakkama saanud! Head saabuvat uut!

Kiku ütles ...

Olen muidugi uhke! See tassi jutt on jummala õige tegelikult ja mul ta pigem täis, ainuke mure ongi (mõtte)kaaslase puudumine. Kaua sa ikka üksi jaksad.

Krissu ütles ...

Hingerahu uue aasta päevadesse! Võimalikke valikuid ja võimalusi Su teele ja nende äratabamisi!

Kiku ütles ...

Aitäh!