pühapäev, 26. august 2012

Ühest turvamehest!

Iga hommiku kui ärkan on mu esimeseks tegevuseks suvel, maja uks pärani lahti ja ilma "nuusutada". Tavaliselt vaatas, maja ees oleva torkava kuuse alt vastu üks silma paar, aga nüüd seal ei ole enam neid.
Minu harjumus on aga suur, uks pärani lahti ja kohe pilk kuuse alla ja siis meenub kohe, et teda ei ole enam :(........meie kallist koera!
Uskumatu, 8 aastat meie peres olnud, suur lastesõber, väga mänguhimuline! Kõik kes mei juures kasvõi 1 korra on käinud, teavad, et sel koeral oli mõttes ainult kaika loopimine. Ta võis tuua rohuliblest kuni suure latini, peamine, et saaks joosta selle kaika järgi! See loom saatis mind iga päev aiatöödel, ta oli nagu turvamees mul ja on ikka imelik küll, et teda enam minu sabas ei londi.
Aga täna oh imet oli mul uus turvamees, see küll vääääga väike, aga minu aiatöödel saatis mind üks meie kassidest! Eks kassid on aru saanud, et koer enam aias ringi ei jookse ja tuli siis vaatama, mis ma teen seal.
Aga sügis on juba tulemas! Saaki on palju, küll erinevaid marju, kui ka õunu ja tomateid, kuigi viimased võtavad punast tooni üsna visalt.
 Muide need gladiooli sibulad jäid mul eelmine aasta maha, lihtsalt unustasin ja vaata, aga vaata, kasvavad ka see aasta ja õitsevad veel peale kauba!
 Aga hea, et eile ja täna ilus ilm oli, vahepeal isegi 24 kraadi sooja!!! Täielikud aiatöö päevad. Ehk saangi veel enne suurt sügist aia korda! Tänu suurele töötamisele vahepeal ei saanud ma varavast ju ka aeda tõsta.


                                                          Kaunist sügist Teile kõigile!

Kommentaare ei ole: