kolmapäev, 29. september 2010

Palamuse laat nagu ikka - rahvast kohutavalt palju, müüa absoluutselt kõike!
"Lible juures" olid kaunid daamid, päevavarjudega.
Kividel "päevitasid" maalitud kalossid. taamal on näha ka rohevahetus, mis oli ikka hirmus nigel. Kuna mul kaasa võetud ei olnud ühtegi taime, siis ma ei julgenud sealt ka miskit võtta, aga ega mul sealt ka peale ühe taimekese polnud miskit muud leida.
Talvekartul
Kaunid daamid müüsid Pulloveri poe kaunis telgis, väga kaunist käsitööd.
Veel käsitööd, imekaunite lapitekkide näol.
ja muidugi nunnude näitus!
Müüdi maale....
ja joonistati portreesid....
ja loomulikult Palamuse koolimaja ja saun, mille aken puruks lasti :D
Mina tõin laadalt koju mõned istikud, natuke tulbisibulaid, loomulikult kommi, pirukaid. Super hästi lõhnavat maasikavahukoore teed ja veel natuke käsitööd. Ilus päev oli, sest ilm oli ilus ja üksi oli mööda nii suurt laata nii hea ringi vehkida!

4 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Lahe laat jah. Ma see aasta ei käinudki. Hea on, hulka raha jäi alles ;)

MUHEDIK ütles ...

Hea on Su fotosid vaadata. Kohapeal oleks muidugi lahedam olnud, sest meie kaunist käsitööd nii suurel hulgal naljalt kuskil mujal ei näe, aga ma pole mitu aastat neil suurtel laatadel enam käinud.

Eve Piibeleht ütles ...

Meie kodunt jäävad reeglina ka need suured ja põnevad laadad natuke liiga kaugele ja kuidagi pole raatsinud niigi nappi nädalavahetust ära kulutada.

Köögikata ütles ...

Kuna see laat ei lange kokku ei kooliaasta alguse ega lõpuga, siis ei raatsi minagi nii pikka sõitu ette võtta.
Kalossid aga sain hiljuti keskturult 110 krooniga, tiba akrüüle ja ... tõsi, see esimene katsetus läks mul tiba nihu, sest õpitoas olles oli tegemisega kiire ja pintslivalimisega jäin ka viimaseks, seega head peent pintslit enam ei jagunud. Aga niikui puhkus algab, proovin asja veidike parandada ja maalin kindlasti laste kummikutele ka midagi. See on niii lahe tegevus!