reede, 9. juuli 2010

Minu aia hostad

Minu aia hostad on hetkel sellised, kindlasti tuleb neid siia veel juurde piltide näol ja otse loomulikult tahaks ka taimi veel juurde. See aasta on mind just hostad eriliselt paelunud.Kõige huvitavam on minu arust just Stiletto ja selle eest suur tänu just Kerstile! Aitäh!
1. Abiqua Moonbeam
2. Regal Splendor

3. Love Pat

4. Nakai hosta

5. Shade Fanfare
6. Gold Edger
7. Undulata Albomarginata
8. Blue Angel
9. Sum and Substance

10. Patriot

11. Sieboldie hosta Paxton´s Original

12. Elegans(sinihall hosta)

13. Fracses Williams

14. Golden Tiara

15. Francee

16. Võsundhosta

17. Wide Brim
18. Sinhall hosta

19. Stiletto

20. 'Undulata Mediovariegata'
Aga mis nimed võiksid nendel hostadel olla, pole õrna aimu ka, kui keegi teab, siis andke aga rõõmsalt teada ka mulle. See roheliste lehtedega hosta on vist küll igas aias olemas.
21. Tuvastatud Hosta lancifolia

22. See kirjute lehtedega on siis hosta crispula

23. (Brim Cup (vist )24. Sun Power
25.Halcyon
26.Queen Josphine
27. Praying hands
28. Hyantsthia
29. So Sweet
30. Ground Master
Siis need kolmikud algul lehed ikka väga heledad, peaaegu nagu valged kohe, aga pikapeale on keskelt helerohelised ja ääred tumerohelised?

Ja siis see tilluke hosta, lehed hästi väikesed.
AITÄH JÄLLE MUHEDIKULE! MA EI TEA, MIDA ME KÜLL SINUTA TEEKSIME! :D

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Niiii puhas aed ja niiii ilusad kivid! Sa võiksid küll selle hostapeenra üldvaadet näidata. Usun, et ta on Sul suurepärane.

Püüan nüüd mõnele Su lemmikule nime anda. Kirjutan ladinakeelsed, sest eestikeelseid nimetusi ma kõiki peast ei tea, kontrollin vahel isegi.

See roheline, kes on igas aias on Hosta lancifolia ja valge servaga liigi nimetus on Hosta crispula.

See kolmik tundub olema `Brim Cup´, aga neid päriselt nägemata ma siiski 100% kindel pole. Ja mulle tundub isegi, et üks nende hulgast on veidi teistsugune.

`Francee´ tundub siiski õige olema, las ta kasvab veel aastakese. Ja kuna täpselt ei saa pildi järgi aru kui väikesed need viimase hosta lehed on, on sorti raske määrata. Lehekuju ja värvuse järgi võiks ta olla ´Halcyon´, aga ei pruugi. Ja tead, ma arvan, et igas aias on midagi nimetut, sellest pole hullu midagi, sest vanemad sordid on vahel äravahetamiseni sarnased.

Köögikata ütles ...

Ilusad! Aga jah, tahaks peenra üldvaadet ka näha.

Futu ütles ...

Kolmikute pildil arvasin ära tundvat kõige väiksema, kes meenutab minu aias olevat `On Stage`. `Sun Power`on mul ilma ainsagi rohelise värvipisarata - täiesti kollane (noortel lehtedel laimirohelised üleminukutoonid kollaseks), seega oma taimekogemuse järgi ma `Sun Power`it ühelegi kolmikust nimeks ei pakuks, kuid ei oska ka arvata, kes nad võiksid olla. Samas oli rõõm tõdeda, et hostapalavikku jäävad ka teised aiahuvilised.:)
Minu blogi nimi on Futuland ja Sa oled teretulnud. Peamiselt jahutakse seal samuti taimedest. Aga ka kassidest ja mesilastest.:)