neljapäev, 13. november 2008

Täna mõtlesin, et kogu mu elu on üks rutiin! Hommikul kell 7.00 üles, viin lapse kooli autoga, tulen koju panen vee keema ja teen endale kohvi! Siis arvutisse, ring peale meilidele, Isetegijale ja muudele vajalikele lehtedele. Siis maalima või muud käsitööd tegema, noh aed on nüüd ju tahaplaanile jäänud, kuigi jah eile rohisin ja riisusin aias veel täiega! Sai veel isegi tulbisibulaid maha pandud!!!!Reede on tavaliselt koristamise päev........ ja nii see eluke veerebki.
Pisem laps astub küll täpselt minu jalajälgedes............... aias on ta mul sabas, istutab , kaevab ja riisub jne
.Ja toas on mul ka alati väike mõttekaaslane, kui mina hakkan maalima, siis tema hakkab "määrima" nii ta just ise ütleb! :D

Eile sai veel tõeliselt palju tööd ära tehtud aias. Võtsin kõik daaliad ja gladioolid üles ja panin peenardele turba multšiks peale (teab, kas seda külma tulebki, aga siis ei kasva vähemalt umbrohi mühinal)
Terassi äärt jäävad nüüd talveks kaunistama sellised kivilillekesed.

2 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Hästi pullid lillepotid!

toompeale ütles ...

need lillekesed on vahva mõte!