neljapäev, 17. september 2009

Küll on ikka jama! Küll polnud mul mitu nädalat internetti ja siis minestas arvuti ära, nüüd on lapsed haiged ja ise ka veel haige takka otsa. Vaatad aknast õue ja päike särab, ise tean, et taimi on vaja veel maha istutada ja õunu ning ploome korjata, aga õue ei saa. :(
Loodame, et ikka jagub seda sügist pikemalt, et saaksin ikka kõik tööd õues ära teha! Isetegijad.neti foorumi Rakvere kandi naised pakkusid välja, et tulevad minu juurde talguid tegema. Saaks kõik kuivanud puud maha võtta ja ära vedada ühiste jõududega. Uusi peenraid oleks ka vaja, aga lihtsalt ei jaksa kaevata. Tunnen ennast nagu õnnetusehunnik!
Lubasin teile näidata neid seeni, mis mul saepuruhunnikus kasvavad, nüüd on nad muidugi juba kasvanud, aga fotikas ei taha ka minuga koostööd teha, nagu kõik tehnika mu kodus.

Kui keegi nüüd teab, mis seened need on ja äkki need kõlbavad isegi süüa, siis andke aga teada! Mina ei julge tundmatuid seeni korjata, ega neid süüa, aga need tunduvad küll päris korralike seente nägu olema ja isegi lõhn on mõnus seene lõhn! :D

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Kiiret paranemist! Arvan küll, et sügist on veel üsna pikalt.
See talgute mõte on ju suurepärane. Arvan, et mahukate aiatööde juures on iga abipakkumine vägagi teretulnud:)ja tuleb alati ka ära kasutada.
Neid seeni ma ei tunne. Kännumampleid olen küll korjanud ja söönud, aga need.....????

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Küll varsti terveks saate! Eks meiegi vahime praegu aknast välja ja ootame, et ehk pääseb välja. Terved oleme aga kogu aeg sajab!!!
Ehk ikka jõuab seal õues kaevata ka

Eve Piibeleht ütles ...

Kiiret tervenemist, ja suur osa sügist on ju veel ees.

Köögikata ütles ...

Kiiret paranemist jah! Ja kõik talgulised võta kindlasti vastu, talgud on lahedad! :o)
sarnaste seente tuvastamisega olen minagi püüdnud tegeleda. Olen kahtlustanud, et tegu austerservikuga, aga kinnitanud mulle seda keegi pole ja nii on nad ka minu poolt jäänud tarbimata.

Unknown ütles ...

Seen tundub kahtlaselt austerserviku moodi olevat. Tavaliselt ta küll eelistab haaba, kuid teda on avastatud ka okaspuudelt. http://www.miksike.ee/docs/referaadid2006/austerservik_evelinviks.htm