pühapäev, 23. august 2009

Käisin eelmine reede sellises kohas nagu Toosikannu(http://www.toosikannu.ee/). Igavaesti lahe koht kus saab nii suvepäevi korraldada, kui ka seltskonnaga aega veeta! Kõik oli muidu super, aga vot seda vihma poleks küll vaja olnud! Minu ülesandeks oli inimestele õpetada seebi ja geelküünalde tegemist, ning lisaks ka süüterooside tegemist. Veel sai maalitud kivide peale.
Inimesed olid väga huvitatud nendest tegemistest ja aeg läks nii kiiresti, et geelküünlaid ei jõudnudki lõpuks teha, aga ma loodan, et kõik jäid rahule.

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Eve Piibeleht ütles ...

Seda minagi, aja oma rada ja ära lase end alandada.
Inimestel, kes teiste tööd alavääristama kipuvad, on endal tavaliselt mõni kompleks.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Hmmm, aga kui mina tuleks üle hulga aja koju ja mees vahiks mulle uksel kurja näoga vastas ja ütleks, et on väsinud nii, et lausa isegi mind kallistada ei tahaks, no ma saaksin ka pahaseks ja hakkaks igasugu tigetsevat teksti suust välja ajama. Miks ma üldse koju tulen siis kui ainult altkulmu vahitakse ja kõik on paha-paha.
Eks ma tegelikult mõistan Sind küll. Masu ja väiksed lapsed ei mahu ühte majja. Kõik rabavad tööd teha ja raha teenida ja omaette rahulikku olemist on vähe. Pidage vastu ja olge teineteise suhtes leebemad.

deia ütles ...

Hm - süüteroosid - misasjad need sellised on? Ja kuda neid tehakse?
Aga jah - mehed on vist teisest puust kui naised. Meil viimasel ajal samad probleemid üleval - eriti peale seda kui ma töötuna kodus istun. Aga ma olen selle kõik MASU kraesse ajanud ja arvan, et küll läheb jälle paremaks. Ja proovin mehest ka aru saada - ega tal kerge pole.