kolmapäev, 22. oktoober 2008

Moonid




Juba ammu oli mult tellitud üks maal. Alguses ei suutnud ma seda kuidagi tegema hakata, aga siis sain hoo sisse ja tegin mõne päevaga valmis! Nüüd on aga probleem selles, et pilt sai nii hea(minu enda arvates!), et ma ei raatsi seda ära andagi. Lisaks sellele, et ma siin oma maaliga eputan, tahaks eputada veel uue kukeharjaga, mis mu pisikesse kogusse juurde kolis. Lõpmata ilus! Verev kukehari " Matrona" Kasvab 40 cm, punakas pruunid lehed, õied roosakad.

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Tõesti kenad mõlemad :o) Aga eks moonimaaliga pead siis otsast alustama, pärast jätad ilusama omale.

Hiline ütles ...

Su moone imetlesin juba Isetegija blogis, kahjuks millegipärast ei anna enamustes blogides kommentaare panna.
Aga minu kukehari kevadel uude kohta istutatud ja ei tahagi veel õisi lahti teha, ainult roosatab :)

Kiku ütles ...

Oot Isetegijas ei saa kommentaare panna??? Minu teada, peaks mul küll saama, isegi külalised, mitte ainult isetegija liikmed!!!!

Hiline ütles ...

Kohe lähen proovin, kas saab.

Kiku ütles ...

Kommentaar täitsa olemas! Teinekord pane oma nimi ka alla, siis tean, kes mulle oma kommentaariga rõõmu valmistas! :D