teisipäev, 21. oktoober 2008

Daaliad minu aias!

Minu aias õitsevad vot sellised daaliad. Hetkel on pildid võetud netist, kuna ma ei viitsi minna teise arvutisse neid allalaadima. Igaljuhul meeldivad need lilled mulle hullult ja iga aasta soetan endale ikka midagit uut jälle juurde.

Dahlia " Musette"
Dahlia Yellow

Dahlia" Little William"

Dahlia" Arabian night"

Dahlia "Snowflake"

Siia lõppu kirjutan veel TÄNUSÕNAD KADAKALE! Tänu kellele on mul jälle aias käed tööd täis!
TEGELIKULT OLEN MA ÜLIÕNNELIK NENDE TAIMEDE ÜLE, MIS SA MULLE ANDSID!!!

1 kommentaar:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

http://4.bp.blogspot.com/_a8dEMfZYPgA/SMTJxe8kdyI/AAAAAAAABkU/uwYBtletju8/s1600-h/valge2.jpg
See daalia, mis mul üle on kannab selliseid õisi aga ta on hulka madalam. Kõrgust oli umbes pisut üle põlve