esmaspäev, 26. detsember 2016

2016 aasta! Kas ma tahan enam olla tubli ja töökas?

Elu aeg olen teinud kõike suure südame ja kõigesse pannud oma hinge. ma olen väga armastanud käsitöö ja kunsti tegemist ja kõike alati suure rõõmuga edasi jaganud. Olen teinud väga palju töötubasid ja õpetanud lapsi, noori ja ka täiskasvanuid. Samas koolitan ennast iga aasta ka uute ja huvitavate asjadega, seda ikka selleks, et saaksin jälle oma teadmisi edasi anda teistele.
Mulle meeldib väga maalida, mökerdada saviga, lihtsalt joonistada ja igasugune muu käsitöö.




Ma armastan väga loomi ja loodust. Meie peres on hobused, kanad, koer, jänes, kassid ja kui mul oleks võimalusi, siis võtaksin kohe veel loomi juurde. Kindlasti kunagi saan ma unistused täidetud ja oman ka minikitsesid, alpakaid ja äkki veel mõni põnev lind.




 


Minu suurim kirg on aiandus ja ma ei saa aru, kus kohast võtavad aiapidajad oma raha, et kõike seda ilu ja eksootikat enda aeda soetada?  See aasta ostsin enda aeda erinevaid mände, kuna meil ikkagi ju Männituka talu ja üldse ma armastan väga erinevaid okaspuid ning hostasid.
Sain käia koos Sõmeru aiaklubiga Lätis huvitaval aiareisil ja ka kuulsast Baltzeri puukoolist põnevaid taimi enda aeda toodud, aga ikkagi jääb minu rahakott õhukeseks. Tahaks väga palju veel enda aeda juurde istutada.
Unistan reisimisest, eriti just Inglismaale, kuhu 2017 aiaklubi läheb, aga raha, raha, raha, leiaks kuskilt rahapaja...........

 

See aasta oli suur vastuvõtmiste ralli.
Alustasin Aalujate kogukonna vastuvõtmisega enda aias, mis oli paras kogemus, sest sellised aiahullud, kes teavad kõike igast taimest ja mullast ja jumal teab veel millest. Vaatavad igat sinu tegu aias sellise kullipilguga, oh mul oli paras stress tegelikult. Aeg lendas aga väga kiiresti ja ma väga südamest loodan, et  kunagi saab ring täis aedades ja tullakse ringiga jälle minu aeda.

See aasta võtsin osa ka Avatud Taludest, mis oli väga huvitav kogemus ja tagasiside oli nii positiivne, et mõtlen, kas järgmine aasta ka osa võtta. Kuna inimesed ise on kõige vahetum tagasiside sinu töödele ja ettevõtmistele, siis on just see, mis paneb sind veel edasitegutsema ja enda töödest rõõmu tundma. Näiteks oli selle 300 inimese hulgas, kes meie talu külastas üks vanem meesterahvas, kes sai
elus esimest korda hobuse selga ronida ja oli nii õnnelik ja tänulik meile.

Suutsin vastuvõtta enda aias veel selle suve jooksul 40 inimest, nad ära toitlustada ja ka siin oli tagasiside positiivne. Kuna mul ei ole sellist suurt kohta, kuhu 40 inimest sööma panna ja me kartsime vihma, siis jaotasime grupi 4 -jaks ja siis jooksin kulbi, kohvikannu ja salvrätikutega 4 grupi vahet. Pole elus sees nii suuri potitäisi frikadelli suppi keetnud ja terve õhtu kooki küpsetanud, aga see oli kogemus ja ise olen uhke, sest hakkama sain!




See aasta ei ole mulle olnud kõige kergem, on olnud tõuse ja mõõnu, aga ega ka eelnevad aastad ei ole just minu hiilge aastad olnud. Vahepeal ei olnud mul isu üldse mitte midagi teha, ma ei jaksanud blogida, ma läksin tööle vastutahtmist, polnud isu ei käsitöö ega kunstiga tegeleda. Tavaliselt ma tulen ikka nägu naerul, aga need, kes mind juba tunnevad ja teavad rohkem saavad aru kui midagi on valesti. Mulle ei meeldi tavaliselt enda muredest rääkida, aga teisi võin kuulata ja aidata küll.
Pistan enda mured tavaliselt hästi sügavale hingepõhja. Ma töötan alati ennastandvalt, ma kas teen tööd või tee üldse, koolis on mul tõesti väga palju ülesandeid: klassijuhataja, kunstiõpetaja, käsitöö õpetaja ja kunstiringi juhendaja, kõik dekoratsioonid, stendid jm. koolis on minu teha. Nüüd on see natuke mulle kättemaksnud, mu süda streigib ja kästi puhata ja mitte stressata, no eks paistab kuidas puhkus mõjub. Kas ma tahan enam olla nii tubli ja töökas?



,

7 kommentaari:

Luule ütles ...

Ära taha, inimene pole masin....

Eve Piibeleht ütles ...

Asi, mis tuleb ära õppida, on elamine iseenesele.

Togram ütles ...

Ja kui puhkusest jääb väheks, siis tuleb võtta haigusleht. Sa oled väga tubli, ma imetlen Sind ja Su tegemisi. Ehk on käes muutusteaeg Sinu elus?!

elu aias ütles ...

Sinu tööd ja tegemised on uhked. Tegelikult sul ongi ju ainult üks murekoht, see on see, millest see stress on tekkinud. Meie ju teame. Ürita kuidagi see probleem lahendada, ehk ikka leiate võimaluse ja kõik läheb paremaks. Mina soovin edu ja hoian põialt! Sa oled ikka väga andekas ja võimekas.

Futu ütles ...

Kui keha ütleb, et aeg tuleb maha võtta, siis peab kuulama. Ja midagi oma elus muutma, et see ei korduks. Kõike kohe ja korraga on võimas kuid sellega kaasneb ka koormus, palju koormust.
Kõike pole vaja teha, tee ainult seda mis hädavajalik on ja seda mis hingele hädavajalik. Muud asjad võta kunagi tulevikus ette ja ükshaaval, siis kui jälle aega ja energiat on. Aga rahapuudus...ma ei teagi oma elus aega, mil seda pole olnud. Rahapuudus on nii tavaline. Kogu aeg valikud, et kui seda saab siis seda ei saa. Nii on. Kaunist aastavahetust ja rohkem häid raamatuid, filme, jalutuskäike ja lihtsalt puhkust uuel aastal. Ja üks loteriipilet kuus. Nii igaks juhuks, sest iial ei või teada...

Unknown ütles ...

Arvamust ei avalda aga kiidan!!
Oled tõeliselt tubli inimene jõuad igale poole, teed imestlusväärseid tegusi!
Edu sulle ka 2017 aastal ja kui sul on soov teha seda millest sa tunned rõõmu siis tee seda������
Tänud Sulle et Sa oled just selline nagu Sa oled!
Ilusat Aastavahetust Teie Perele������✨����

Roheline villa ütles ...

See keraamiline rippuv kass on nii lahe. Kassiarmastajate vaieldamatu lemmik ;)