neljapäev, 1. august 2013

Pakkumisel

Lõpuks suudan siis ka mingid taimed siia enampakkumisele panna :)
Suurelehine tellima kindlasti annab jagada mitmeks
Selline kopsurohi saan vast paar tupsu kaevatud
 Siit saan ka nats varastada -kirjulehega igihali
 Mingi kõrreline, mitte väga kõrge, moodustab mõnusa puhma, aga ei hakka peenart hõivama.
 Ei tule nimi praegu meelde, kõrgem püsik, paljuneb jõudsalt, aga oma tumedamate lehtede ja kollaste õite tõttu peenras päris mõnus.
 Seda helmikpöörist võin ka jagada, lehed on minu arust palju tumedamad kui sellel pildil
Tuleb veel juurde taimi, need esimesed variandid.
Kas kellegil on pakkuda mulle tavalist härjasilma ja heleeniumit?

 

6 kommentaari:

Togram ütles ...

Kui sa pead silmas seda nö talu aia härjasilma, siis seda saaksin pakkuda Sulle. Vastu võid pakkuda midagi oma käe-silma ja tunde järgi :)

Kiku ütles ...

Jah just seda tavalist härjasilma!

Anonüümne ütles ...

Kui Sakku viitsite sõita, on ka härjasilma, kärtskollast heleeniumi ja igasugu muud kraami ka, helistage, 5132364, Liivi

Togram ütles ...

Nüüd pead ise otsustama, kellelt soovid. Mina saan tartusse ära tuua või mõnd postivedajat toita :)

Kiku ütles ...

Oh ma asun ju ise Ida-Virumaal ja Sakku ei satu kohe kuidagi! :(

Anonüümne ütles ...

Ma ei satu jälle kuidagi sinna Ida-Virumaale... Eks siis mõni teine kord! Head aiatamist, Liivi