pühapäev, 25. märts 2012

2012 aiahooaeg avatud!

Ja algabki lõpuks 2012 aasta aiahooaeg!
Seemneid olen juba päris paraja pundi kokku ostnud ca 30 pakki tuleb vist ära. Erinevaid taimi ka mitmetest puukoolidest juba tellinud.
Kaunid pojengid Aavikuemandalt,
Little Medicine Man
Sword Dance
Buckeye Belly

Sibullilled.com-ist sai tellitud sellised taimed:
TRILLIUM SULCATUM
RAOTU KOLMIKLILL(trillium sessile)
KIRJU LIILIA(l.martagon) ALBA ja
püsikuid Repsu aiandustalust.
Sünnipäevaks lasin endale spetsiaalselt kinkida ühe kinkekaardi, mille eest veel taimi soetada.

Eelmine aasta sai hakatud suurte kivide vahele peenart rajama. Kivide vahel kasvasid nõgesed, mis olid pikemad kui mina vist kohati, aga selle eest on seal väga hea muld. Igaljuhul mees sai seal kivide vahel mütata küll, see aasta peab jätkama, aga osaliselt on juba taimed ka istutatud, seega ootan juba huviga, mis nägu see peenar võtab.
Esimesed tiirud on aias tehtud ja õnneks pole mingeid kahjusid näha. Isegi riisusin lehti, küll peenraid veel ei puutunud.
Täna käisin aga puudelõikamise koolitusel. Üpris kummaline on see, et kui ma Räpina Aianduskoolis õppisin(nii mõnigi aasta tagasi) ja ka puudelõikamisekoolitusel käisin, sadas ka suuuuuur lumi maha ja müttasime hangedes, täpselt nagu tänagi!



Vastik külm tuul oli, aga lõpuks tuli päike välja ja palju häid näpunäiteid sai kõrva taha pandud. Enda aias ka juba osad puud lõigatud, mõned on vaja veel üle käia. Aitäh igaljuhul Piretile, asjaliku koolituse eest!
Lõpetuseks pean hõiskama, et olen lõpuks tööle saanud! Maalin Avinurmes Strausside juures puidutooteid. seega kui satute Avinurme siis võite Puiduaidast leida ka minu maalitud korve ja muid puidutooteid. Nüüdsest olen koguaeg lilledes, sest suurem osa maalitavast on ju rukkililled, maasikad, karikakrad, moonid jne, jne. Peale selle maalivad nad ka ilusaid kalosse ja selleks aiahooajaks on mul siis sellised kaunid kalossid jalga panna!
Kaunist kevadet teile kõigile aiablogijad!

10 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Kaunist kevadet ka sulle ja hea, et tööle said!

Eve Piibeleht ütles ...

Oi kui ägedad kalossid :D. Ja tore, et hingearmsa töö leidsid. Kas sel firmal kodulehekülge ka on ja kas nad näiteks postiga ka saadavad - sihukesed kalossid võtaks küll, aga hästi ei usu, et sel suvel Avinurme jõuaksin.

MUHEDIK ütles ...

Avinurme puidukoda tean juba paar aastat ja seal tehakse tõesti väga ilusaid asju. See, et lõpuks tööle said, on väga suur asi, seda enam, et ta on Sulle hingelähedane. Edu!

Aga see sibullilled on röögatute hindadega firma, otsi teinekord neid taimi mujalt, saad sama raha eest topelt.

Milda ütles ...

Neid trilliume saab Hollandist tellides oluliselt odavamalt jah.
Hea käsi on Sul, korduvalt olen vaadanud neid plangumaalinguid ja kellad on ka vahvad:)

mustkaaren ütles ...

Ilusat kevadel Sullegi!
KOdust v2ljasaamine on suur asi. Eriti kui elada kohas, kus midagi ei olegi. Siis on iga inimene, kes midagi oskab ja tahab teha, kulla hinnas kallis.
Avinurme puidut88 on kaugemalgi kuulus.
Pintsel pooleks!

Kiku ütles ...

Aitäh Teile sõbrad heade soovide eest!
Thela, loomulikult on neil olemas koduleht www.puiduait.ee ja facebookis on nad ka olemas.
Muidugi kalosse nad müüvad üüratu hinnaga, aga äkki saan ise sind kuidagi aidata!
Muhedik, tean, et need hinnad on seal kallid, aga mina pole veel elu sees välismaalt tellinud ja ega ma ausalt öeldes ei oska ka. :(

Unknown ütles ...

Nägin trilliume Riia turul ja olid väga odavad!Üldse oli Riia turul palju huvitavaid taimi!

Tii ütles ...

Tore kuulda, et raskemad ajad seljataha jäänud ja elu jälle naeratab.

Kiku ütles ...

No vot, nende reisudega on ka nii, et hea kui Eestimaa pinnalgi ringi liikuda saab, sest kütus on kallis ja väga pikke sõite ma üksi ettevõtta ka ei viitsi. Kunagi kui Lätti või Leetu satun siis muidugi hoian silmad lahti.
Tööd mul nüüd jätkub ja kuidas veel, ainult palk ei ole just kõige suurem asi. :(

KIMALANE ütles ...

Huvitavad lood...loen huviga. Jõudu!