laupäev, 5. juuni 2010

Kuidas ma Jänedal ja Tartus käisin!

Ega siis üks aednik ei saa koguaeg pepu püsti nina mullas olla, peab ikka ringi ka rändama! :D Kuna siin Ida-Virumaa kandis eriti mingeid üritusi ja laatasi ei ole, siis tuleb kaugemale sõita. Kui muidugi mitte unustada Kalvi mõisa laadapäeva, kus oli kohal ka Juhani puukool ja mõned taimede kasvatajad veel. Sealt aga polnud mul küll ühtegi taime kaasa tuua. Seega Jäneda Aia-ja lillepäevadele! Käisin seekord reedesel päeval ja suht vara hommikul ja hea oli, et nii tegin. Väga hea oli liikuda, rahvast oli veel vähe ja kõik huvitav kaup ka alles. Mina tõin koju mõned hostad laadalt, aga ega see ei tähenda, et mul auto taimedest tühi oleks olnud! Oooo, ei! MU auto oli nii täis lillekraami, et mitte keegi poleks peale minu autosse mahtunud. :D Lihtsalt ühe tuttava ema külvas mind üle igasuguste taimedega ja lisaks veel üks inimene, kes mulle oma aiast raatsis üht-teist jagada.
Just siis kui arvasin, et nüüd on taimevajadused mõneks ajaks rahuldatud nägin Aiasõbra reklaami, et kõik hostad ja astilbed poole hinnaga! No see ei andnud mulle kohe kuidagi rahu ja tuli siis teekond Tartu poole ettevõtta! Kaasas oli mul veel üks taimehull ja see oli üks igavesti lahe reis meil!
Selline saak sai seekord kahepeale ära toodud! Edasi viis tee Tartu Botaanikaeda. Olen seal käinud kaks korda sees, aga väljas pole veel kordagi käinud. Minu elamus oli nii suur, et siiamaani olen veel hingetu! Minu arust on Tartu Botaanikaed mitu korda ilusam kui Tallinna oma ja see kujundus on ikka sõnadega kirjeldamatu! Seda peab lihtsalt ise nägema.

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Jajaa, niisugused on õige taimehaige reisid:)
Ja Tartu BA on vaieldamatult Eesti üks ilusamaid paiku, hea, et sinna jõudsid.

kaaren ütles ...

nõus, olen juba aastaid TY Bot. aia andunud kylastaja-nautija. Rõõm rõõmu jagada;)