kolmapäev, 21. oktoober 2009

Ilus sügisilm

Täna oli ikka tõeliselt ilus sügisilm! Vot selline oleks pidanud terve sügis olema, päike paistab, parajalt soe, tuult ei ole ja vihma ei saja.
No loomulikult kasutasin juhust ja kappasin õue, riisusin, kaevasin ja sain viimased daaliad ja kaeralilled üleskaevatud.
Osad daaliad sain juba turbaga vooderdatud anumatesse pandud, aga osa jäi veel ootama. No küll ma jõuan!
Veranda sai ära koristatud ja bambusmööbel tuppa veetud! Tundub, et aias hakkavad nüüd lõpuks tööd lõppema.
Kahju on ainult ühest õunapuust kuhu jäi palju õunu külge ja loomulikult on maas ka seal veel palju õunu, aga seekord saavad siis linnud maiustada. Ja puu alt käib mu koer õunu söömas, las neil siis olla ka pidupäev! :D
Aga ka õisi on ikka veel aias, kõige ilusamad on ikka kukeharjad!
Ja haned teevad plaani ära minekuks ja tiirutavad just meie põldude kohal, neid on niiiiiiiiiiii palju, et ma polegi vist kunagi nii palju linde korraga näinud. Selline võimas ja natuke õudne on neid kohe vaadata!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Täna oli tõesti suurepärane ilm õuetöödeks, tegelesin samuti aia korrastamisega...aga mul ei hakka veel tööde lõpp kahjuks paistmagi. Kukeharjad on ilusad, mul ka need samad mõlemad sordid olemas. Üks sellist tüüpi õitses varem ära, tumedamate punaste õitega..kas Sul on seda? Yllep

Kiku ütles ...

No vot Yllep! Tumedate lehtedega on mul küll, aga tumedama õiega, selles pole ma kindel! Äkki on sul mõnda pilti sellest kukeharjast?

MUHEDIK ütles ...

Jah, aias on veel tõesti küllaga värve, eriti kui ümberringi on palju puid. Meilt ka lendavad iga päev haned üle aga nad on alati parves, sääraseid nõupidamisi pole juhtunud nägema:)

Kiku ütles ...

No meil sajaks nagu haned taevast alla, niiiii meeletult palju on lihtsalt neid! :D