teisipäev, 21. juuli 2009

Soome

Olin vahepeal Soomes! Jube palavad ilmad olid, aga ikkagi oli tore! Ja vähe sest, et nii palav oli, suutsin ma ka mingi kõhutaudi endale saada, nii, et koguaeg kõht valutas ja olin ikka rohtusid täis pubatud küll! Aga üle elasin. Lastega sai käidud Veemaailmas ja vot see oli võimas elamus. Nagu oleks ise täitsa vee all ringi jalutanud ja erinevaid kalu näinud ja no mis imelikke elukaid ikka olemas on????!!!! Nagu näiteks see kala.......

Soomes on kõik tänavad uhkeid lille-kompositsioone täis ja üks on uhkem kui teine. Mulle meeldis see lihtne kuid rikkalik rooside peenar.

Veel käisime loomaaias ja seal ma nägin elus esimest korda põhjapõtra, olid ikka uhked sarved, kohe kananahk tuli peale. Loomaaed asub saare peal ja on ikka võimsad need Soome kaljud. Ikka muudkui roni ja roni seal ............... Aga loomaaed on ka looduse ja taimede valiku poolest väga mõnus.
Koju tulles tervitas meid vägev padukas, nii, et aluspüksid olid ka vist märjad. Ja siis sain Tallinna linna peal autoga laeva mängida. nimelt sattusin sellesse super-suurde veemassi, mida Tallinna linna kanalisatsioon ei jõudnud ära tõmmata. Et kui oleks auto ukse lahti teinud, siis lihtsalt oleks vesi autosse voolanud. Extreme-sport!
Kodus ootas mind aga ees suuuuuur padrik!!!! kohutavalt palju niita, niita ja veel kord niita! Sekka rohida ja igast muud jama ka veel. Mõned pildid maja juurest , kus rohi üle pea ei olnud :D


Posted by Picasa

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Vahva reis oli teil!
Ja nüüd jõudu niitmiseks-rohimiseks!

Kadakas ütles ...

Ehh, mulle ikka ei mahu pähe, kuidas nii vägeva lahmaka ära niita jaksad, rohimised jm pealekauba!
Aitäh kohvi ja seltskonna eest - raporteerin, et kõik taimetupsud on tänaseks mullas ja hea tervise juures :)

Kiku ütles ...

Aitäh Köögikata! Kahjuks ütles mu muruniitja hoopis üles sellise padriku peale!
Kadakas! Nii hea meel, et läbi viitsisid tulla minu juurest ja kohe ergutav oli kedagit üle pika aja näha!
Sain kohe inspiratsiooni ja eilse päeva ainult kaevasin, taimed saavad täna ka kõik istutatud. Aitäh sulle!