kolmapäev, 29. aprill 2009

Esimesed õied

Paar päeva on kulunud küll aias tööd tehes ja uue moe suuna maalitud kalosside nime alla!
Kusjuures kõikse jubedam selle asja juures on see kohutav kummi hais. Mitu päeva käib pea veel pärast ringi, aga noh kõik teenistuse nimel, peab üle elama!


Eile oli väljas kohati 25 kraadi ja julgesin isegi nats päikest võtta, aeda riisudes ja uut talu silti maalides. Lõpuks võtsin ka fotoka kätte ja käisin aias uusi õisi otsimas!

Väljas on niii mõnus päike ja linnud siristavad, mine õue!

4 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

väga moodis papud! Kuhu Sa neid müüma lähed?

MUHEDIK ütles ...

Ossaaa kus on käimad. Selliseid võiks isegi igatseda:)

Kas Sa oma võrkiirise sordinime tead?

Köögikata ütles ...

Noh, ma üleeile olin hädas, et bikiine polnud tööl seljas, eilne kulus linnasõitudele ja kui ma siis täna tragilt hommikul bikiinid selga toppisin, oli ilm jälle külm tagasi :o( säh sulle sooja ilma.

Kiku ütles ...

Kalosse teen ma tellimuse peale, müüma ei lähe kuhugi. Kel soovi siis tuleb mull lihtsalt teada anda!

MUHEDIKULE! Mul on selline tunne, et ma sain need iirised ühelt tuttavalt ja pean uurima täpsemalt iiriste nime.