kolmapäev, 25. veebruar 2009

Oh, olen siin vahepeal olnud loomekriisis ja siis haige, aga täna kui üle pika aja kasvuhoonesse astusin, tundsin, et päike oli juba seda soojendanud ja hakkab vist ikka kevad saabuma, mida ma niii väga ootan! Kohe läksid mõtted seemnete ja taimede peale! Ja mõelge vaid mul polegi veel ühtegi seemet mulda pandud ja mis veel hullem isegi ostetud! Veits häbi on küll, aga pole midagit reedel kavatsen linna minna ja Hortesesse sisse astuda ja äkki saab sealt siis oma seemneid soetada! See aasta tahan olla korralik aednik ja palju ise kasvatada, sest eelmine aasta jäi mul see tänu Räpina koolis käimisele suht viletsaks, nii palju oli vaja tuupida, et lihtsalt ei jõudnud.
See aasta on meil ka korralik saag ja kindlasti tuleb vanu õunapuid veel tugevalt pügada.
Kavatsen ka palju lillepeenraid juurde teha, ise asi on mida ma sinna istutan, sest majanduslangus ju, mille eest ma neid soetan!
Plaanid on mul suured, aga kas ma neid ka suudan täide viia...........eks näis!
Üks pilt ka meie õuele ära eksinud nunnust kährikust, kelle meie aia ja majavalvur maha niitis.
Ja teine oli ikka päris ilus ja suur loom! Kahju oli kohe!

9 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kahju jah elukast!
Aga eks köögiviljaseemnete tarvis ikka mõne krooni leiab ja muu tarvis mine laadale! Müü miskit maha ja vot osta siis!

MUHEDIK ütles ...

Ilus loom oli.
Ma arvan, et kui midagi väga tahta, ei loe ükski majanduslangus ega muud hädad. Usun, et on häid sõpru ja muid võimalusi:)

Köögikata ütles ...

Minuarust rohkem ja põnevamaid püsikuid saabki just sõprade aiast. Neil on enamusel kombeks paljuneda ju. ;o) Võime ju kõik midagi Muhediku juurde (ma väga-väga loodan, et tütre lõpuaktus on 19nendal, muidu läheb mul jamaks :o(( ) kaasa võtta ja oma väikese vahetuslaada teha näiteks. :o))
Aga see kährik on uhke. Kas pargid naha kraeks?

Kiku ütles ...

See on hea, et kõik olete nii positiivselt meelestatud ja küll mina ka midagit välja mõtlen, et kuidas taimi saada :D ja muide Köögikata idee on ka väärt, võiksime tõesti kõik taimi kaasa võtta, mis üle on!
Kährikuga oli aga kahjuks nii, et ta veel oli elus ja kutsusime jahimehe ja too lasi ta siis maha ja võttis kaasa!

MUHEDIK ütles ...

Oi, Köögikatal on väga väärt idee. Usun, et nii mõnigi ülearune taimeke endale sedasi kodu leiab. Mina enne midagi välja ei kaeva, seda teeme siin kohapeal.

Kiku ütles ...

Just, just seda minagi, et hea idee!

Kadakas ütles ...

Seda, et...mina kohe ei raatsi oma raha sinna Hortese seemneletti magama panna. Kadaka teel Seemis olid eelmisel aastal hinnad vähemalt veerandi odavamad ja valik samahea. Sel aastal pole ma Horteses käinud. Seemis peab seemnepakke küll kastis lappama, sest stendipinnaga pole seal laiutada, aga muidu selline asjalik väike poeke. Ja telefoni teel olen ka asjalikke vastuseid saanud, kui kindla sordi olemasolu või tulemasolu uurin. Aga seal Horteses kord uurisin müüjalt inkarvillea seemneid ja siis too hakkas mulle igasugu taketeseid ja muid osutama, et ega mõni neist ei ole juhtumisi mu soovitu... Aga ses mõttes on muidugi Hortes parem, et mul ei teki seal kiusatust kõike kokku ahnitseda :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jajahh!
Meilgi Kadakaga juba vahetamise plaan olemas seal Muhediku juures!

Anonüümne ütles ...

Katselin tuolta toisesta blogistasi niitä maisema ja kettu tauluja, rakastan niitä. Osaisinpa minäkin maalailla.
Sammakot niihin korvakoruihin ovat Hollannista. sen niminen verkkokauppa kuin Esteriina, (esteriina.com), edullinen kauppa ja nopeat toimitukset, suosittelen!!!!