pühapäev, 18. jaanuar 2009

Ai kui laisk ma viimasel ajal olen, ma ei viitsi ikka kohe mitte kui midagit teha, aga no vahepeal sai mu käsitööblogi http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=4354 jälle aastakese vanemaks ja sama lugu mu endaga ka!
Täna oli Isetegiatega koos sünnipäevapidu ja no kingitused, mis ma sain on nii meeliülendavad ja lihtsalt pole sõnu, et neid ära kiita!
Ja mehelt pressisin välja raamatu
ja ise ostsin ka veel ühe raamatu!Ise olen super-rahul, nüüd on jälle lugemist mõneks ajaks!

7 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Oi, palju palju õnne!!!!!!!

Eve Piibeleht ütles ...

Palju õnne ja mõnusaid isetegemise tunde!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Palju, palju õnne!

Kiku ütles ...

Aitäh teile kallid sõbrad!!!

Kadakas ütles ...

Palju õnne ka siitpoolt!

viki ütles ...

kullake...näed viimane nädal oli mu elu üks halvemaid ja magasin seetõttu maha sinu sünnipäeva....ikkagi parem hilja kui mittekunagi... Palju Õnne kallis Kikuliis, toogu järgnevad aastad sulle loomingulist kätt ja armastust :)
Mind pole küll enam it-s aga teil käin ma ikka külas ja tule minu uude kou ikka aegajalt kaema, sest jätgan seal samaviisi, kui mitte isegi hoogsamalt :)

Ole pai!

Eve Piibeleht ütles ...

Saatsin Sulle meemi, leiad selle www.thela-thela.blogspot.com