neljapäev, 20. november 2008

Lumi

Esimene lumi on maas! Lapsed mängisid õues suure rõõmuga, aga mida tegin mina??? Ma kaevasin alles daalia mugulaid välja. Kuigi jah mul on nad juba pea kõik kaevatud, aga vot valged unustasin ära, sest need olid teises peenras. Kaevasin välja ja neil polnud mitte midagit häda, mida ma ka arvasin!Kaldun arvama ka, et see lumi sulab varsti ning püsivat suuremat külma pole veel oodata nii pea!
Aias olen lõpuks kõik enam-vähem korda saanud, aga palju oleks tahtnud veel teha. :(
See aasta ei olnud ilmad just kõige paremad, et oleks saanud aias rohkem aega veeta. Samas oli mul võimalik rohkem maalida ja käsitööd teha.
Jõulud rallivad meie poole suure kiiruga ja praegu on palju tegemisi just käsitöö vallas, seda millega ma tegelen, saab vaadat siithttp://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=4354

Kommentaare ei ole: